dinsdag 2 augustus 2016

Lüneburgerheide

Terug van 2½ week vakantie op de Lüneburgerheide. Ook hier moesten een paar foto's gemaakt worden. Dit had nog wel wat voeten in de aarde want er was weinig wind. Dus de AuRiCo in de lijn. Dan is het afwachten wat het resultaat wordt. Hier is een groot heideveld te zien in de buurt van Faßberg. Dit ligt ongeveer 30 km. schuin boven Bergen-Belsen waar we ook zijn geweest. Ook mocht ik hier eigenlijk niet vliegeren omdat ik dichtbij een militaire helihaven stond. (2 km.) Ik had de marechaussee (M.P.) dan ook al vrij snel bij mij staan. Omdat ik "veel" te hoog stond, 100-110 meter, werd mij verzocht hier niet meer te gaan vliegeren. Dit liep dus met een sisser af. Voor hetzelfde geld pakken ze je alles af! Weer iets geleerd. In Duitsland telt niet de hoogte van de vlieger van 100 meter, maar de lengte van de lijn van 100 meter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten